Helaas is deze activiteit volgeboekt.

Maldegem ment voor Eye Hope - Recreatiemenners

Begin:
geen opgave
Einde:
okt 1, 2017, 17:00
Code:
Prijs:
20,00 EUR
Plaats:

Omschrijving

Maldegem ment voor Eye Hope  gaat door op  zondag  1/10/2017 en is een evenement ten voordele van het Eye Hope Fonds dat wetenschappelijk onderzoek stimuleert naar het Wolfram syndroom, aandoening van de kleinzoon van Marianne en Ludo Vanden Bussche-Van de Kerckhove .

Locatie inspannen :  Gidsenlaan,  Maldegem  op zondag 1/10/2017.

Programma voor recreatiemenners

- Vanaf 9u30 vertrek van de recreatiekoetsen voor een rit van 25 km en 2 stops.  Aankomst is voorzien rond 12u00, waarbij mogelijkheid om enkele proeven of een kegeltjesparcours te rijden (tot 13u30).

Kostprijs : 20 euro per persoon. De inschrijving is pas geldig als het bedrag is overgeschreven op de rekening van Nieuwege BE94 380080843814

Inschrijven is mogelijk tot 24/9/2017 via  www.menvereniging-nieuwege.be of via info@menvereniging-nieuwege.be . Voor eventuele bijkomende inlichtingen: Ludo Vanden Bussche - 0474/306458

Algemeen programma:

-          Vanaf 9u30 vertrek van de recreatiekoetsen voor een rit van 25 km en 2 stops.  Aankomst is voorzien rond 12u00, waarbij mogelijkheid om enkele proeven of een kegeltjesparcours te rijden (tot 13u30).

-          Vanaf 12u00 vertrek van de traditiekoetsen voor een rit van 15 km met 1 stop.  Aankomst is voorzien vanaf 14u00 in het stadspark met mogelijkheid tot rijden van proeven en een kegeltjesparcours.

-          Vanaf 10u00 zijn er minipaardjes en pony’s in het park die kunnen bereden worden door kinderen.

Vanaf 10u00 is de tent open voor een drankje en vanaf de middag staat er pasta alsook gegrild vlees met groentjes op het menu. Voor de menners en hun begeleiders is dit inbegrepen in de inschrijving, samen met 1 drankje. Voor bezoekers zijn er drank en eetbonnetjes te verkrijgen. Er zullen eveneens talrijke nevenactiviteiten zijn.

Schrijf u vandaag nog in en draag zo uw steentje bij tvv de Eye Hope Foundation!